Krokoms kommun söker:

HR-konsult

Söker du en ny utmaning? Vill du vara med och göra Krokoms kommun till en ännu bättre arbetsgivare? Då en av våra kollegor går vidare till nya spännande arbetsuppgifter i organisationen söker vi en engagerad och framåt kollega till vår HR-avdelning.

Vår HR-avdelning består av 11 härliga personer vars uppdrag är att driva strategiska arbetsgivarfrågor, ge stöd till förvaltningsledningar och chefer och ansvara för kommunens lönehantering.   

Vi söker nu en ny kollega som ska arbeta verksamhetsnära med både strategiskt och operativt chefsstöd till en av våra förvaltningar. Du kommer att få möjlighet att arbeta med en mängd intressanta områden som till exempel arbetsrätt, arbetsmiljö, kompetensförsörjning, likabehandling och lönepolitik.

Vi söker dig som har en akademisk examen med inriktning mot HR. Du har gärna några års erfarenhet av HR-arbete. Dina personliga egenskaper är viktiga för oss. Du är en nyfiken, resultatorienterad, lösningsfokuserad och självständig person som går igång på utmaningar. Du är kommunikativ och har lätt för att skapa förtroendefulla relationer. Du vill fortsätta att utvecklas och du gillar att ha kul på jobbet.

Våra kärnvärden är välkomnande, modig, nära och pålitlig. Självklart ställer du upp på och vill vara en del av en kultur som speglar dessa.

 

Vi ser fram emot din ansökan!

Övrigt

Tillsvidareanställning på heltid med tillträde enligt överenskommelse.

Sista ansökningsdag 2018-12-16

Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför kontakt med säljare.

Kontaktpersoner:

Anne Vågström, HR-chef

Tel: 076-126 40 84

anne.vagstrom@krokom.se

 

Marit Broström, HR-konsult

Tel: 070-660 66 39

marit.brostrom@krokom.se

 

Fackliga företrädare nås genom kommunens växelTel 0640-161 00


Visa annons som pdf